شکستن مقاومت درونی

خرید بک لینک

کائنات هوایت را دارد

گابریل برن استین

بچه ها این کتاب جدیدیه که دارم میخونم همین اولش یه چیزی نوشته که من رو میخکوب کرده انگار داره من رو توصیف میکنه

میگه بعضی از اون آدمهایی که برای رسیدن به آرامش، رهایی ، اتصال به انرژی کائنات تلاش میکنن و اون آرامش درونی رو تجربه میکنن می بینن که آروم هستن، راضی و رها هستن ولی شاد نیستن

دلیل عدم شاد بودن اونها واضح و روشنه

دلیلش مقاومتیه که در مقابل شاد بودن از خودشون نشون میدن

بعد در مورد فروید مثال میزنه و میگه فروید میدید بعضی از بیمارانش جواب نمیگیرن و درمان نمیشن بعد فهمید علتش مقاومتیه که اونها در مقابل درمان نشون میدن

مقاومتی که در اثر ترسهای درونی ایجاد میشه

می ترسیم عاشق باشیم

می ترسیم شاد باشیم

می ترسیم شجاع باشیم

می ترسیم

میگه برای شاد بودن اول باید مقاومتهایی رو پیدا کنیم که نمیخواد ما شادی رو تجربه کنیم

دعایی در کتاب دوره ای در معجزات می گوید: انسان بیش از آنکه به دنبال معنای عشق باشد، باید در جستجوی راهی برای از بین بردن موانعی باشد که حضور عشق را در زندگی ناممکن می کند.

اینها کاملا در مورد من صدق میکنه

اون پست یواشکی من رو یادتونه . اینکه نمیخوام خودم رو ابراز کنم .نمیخوام. دوست ندارم یا می ترسم؟

مقاومت میکنم

من این مقاومته رو با تمام تار و پودم حس میکنم

من از هیجان زده شدن فراری ام هیچ کاری که توش هیجان باشه انجام نمیدم

مقاومت میکنم

تو یه مهمونی خانوادگی شاد و شنگول می شینم یه گوشه ... مقاومت میکنم برای تخلیهء هیجاناتم

من چقدر تو وبلاگهای ابتداییم در مورد نقاب ها صحبت می کردم

اون رودربایستی هایی که داریم

تعارف هایی که میکنیم

همشون مقاومته

همشون تلنبار کردن انرژی درون خودمونه

تمام رودربایستی ها

تمام تعارفات

تمام خجالت کشیدنها و رو نشدن ها

تمام کارهایی که میخوایم بکنیم و نمی کنیم

تمام کارهایی که نمیخوایم بکنیم و میکنیم

من قصد داشتم یه پست مفصل بنویسم راجع به اینکه بیاین از یه جایی شروع کنیم به زندگی کردن به اون شکلی که دوست داریم نه به اون شکلی که فکر میکنیم درسته

بیاین تو تک تک لحظه هامون برای شروع هر کاری که میخوایم انجام بدیم یه ایست بکنیم و ببینیم کاری که قراره انجام بدیم رو دوست داریم یا مجبوریم و باید انجام بدیم یا درستش اینه که انجام بدیم یا اگر انجام ندیم چی میشه ... اوف

و حالا این کتاب در همون 5-6 صفحه ابتدایی انگار درون من رو ریخت بیرون

میگه انسان بیش از هر چیزی در زندگی به رهایی از چنگ ترسها و نگرانی هایش نیاز دارد شما هرچه بیشتر به تمایلات درونی تان بیندیشید، ظرفیت تان برای پذیرش واقعیت زندگی بیشتر خواهد شد.

بعدش هم گفت راه داره عزیزانم

راه داره

برای رها شدن واقعی و در جریان عشق کائنات قرار گرفتن، برای با شور و شوق زندگی کردن، برای شکستن دونه دونه مقاومت های درونی در مقابل غرق عشق شدن، راه هست

و البته که با مراقبه و دعا

دوستان می بینین

مراقبه و دعا

دوتا کاری که من به شدت در مقابلش مقاومت میکنم

هرکاری رو که برای بهبودتون در مقابلش مقاومت میکنین دقیقا همون پاشنهء آشیلتون هست و همونه که باید انجام بشه و همونه که باید درمان بشه

هر روز که میگذره من بهتر می فهمم که هیچ راهی برای دور زدن این مراقبه و دعا و شکرگزاریه نیست ... و من هرچقدر این رو عقب بندازم زمان بیشتری رو برای لذت بردن تمام و کمال از هستی ام از دست میدم.

بقیه کتاب رو میخونم و اگر لازم بود بعد از اتمام کتاب یه پست دیگه براش میذارم

پی نوشت : الناز عزیزم ازت ممنونم برای هدیه این کتاب به من

این کتاب تو رویال مایند به شکل پی دی اف قابل دسترسی هست ولی خب لازمه که عضو سایت بشین حق عضویت و هزینه کتاب رو پرداخت کنین و من هدیه اش گرفتم از خواهر کوچولوی قشنگم.

راه خدا از قلب می گذرد....

ما را در سایت راه خدا از قلب می گذرد. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 69 تاريخ: شنبه 4 اسفند 1397 ساعت: 19:59

صفحه بندی