بچه ها من یه پله رفتم بالاتر
دیدین وقتی تو زندگی می ریم جلو و به پشت سر نگاه می کنیم احساس میکنیم چقدر نادون بودیم
الان من مثل هر روز این احساس رو دارم یه کمی قوی تر حتی.... چه نادون بودم
ادعا میکنم قوانین کائنات رو شناختم بلدم فقط هنوز تو به کار بردنش خبره نیستم تمریناتم کمه خیلی چیزها رو می دونم و به کار نمی برم هر روز دارم سعی میکنم با ایجاد عادت های جدید پیشرفت کنم
هدفم اینه که به آفرینش فردی برسم یعنی جایی که هرچی که بخوام رو خودم خلق کنم و سرعت این خلق کردن هم بالا باشه این یعنی جایی که انسان برای رسیدن بهش به این دنیا اومده
"خالق شدن" خالق زندگی خود شدن
قانون بازی رو هم یاد گرفتم
اما
اما
یه نکتهء اساسی رو نفهمیده بودم با اینکه در موردش حتی یه کتاب هم خونده بودم ولی نفهمیده بودم این اصلی ترین بخش قانونه که باید بهش پرداخته بشه
همینه که احساس نادون بودن بهم دست داده که چطور متوجهء داستان نشدم
کاری که ما داریم میکنیم رشد و تعالی فردیه . داریم تمام تلاشمون رو میکنیم تا یاد بگیریم چطور به تعالی و به تکامل برسیم و شادتر و آروم تر و موفق تر زندگی کنیم . چطور ذهن و افکار و باورهامون رو هر روز تمیز تر و متعالی تر کنیم تا اتفاقات و ماجراهای مثبت تر رو به زندگیمون وارد کنیم
تلاش میکنیم یاد بگیریم چه عادتهایی رو وارد زندگیمون کنیم تا روحمون و جسممون و ذهنمون هر روز بیشتر از قبل شفا پیدا کنه دنبال راههای هستیم که هر روز بهتر خودمون رو بشناسیم بیشتر خودمون رو دوست بداریم
چه خودمحورانه و خودخواهانه و خودبزرگ نمایانه به نظر می رسه ؟ نه؟
نه اینطور به نظر نمیرسه چون ما میخوایم بزرگ بشیم و رشد کنیم اما اینطور هست واقعا....
می دونین چرا؟
چون من یکی به شخصه نفهمیده بودم که رشد و تعالی و شفای من در رشد و تعالی و شفای اطرافیانمه
دوست جان ها
هدف قانون جذب و تمام قوانین بزرگ دیگهء دنیا تعالی بخشیدن خودمون نیست، تعالی بخشیدن دیگرانه، شکوفا شدن خودمون نیست شکوفا کردن دیگرانه، غنی کردن خودمون نیست غنی کردن دیگرانه
چون تنها با انجام دادن این کارهاست که خودمون تعالی پیدا میکنیم شکوفا و غنی میشیم وبه کامل ترین شیوه خودمون تجربه میشیم
این کامل ترین تجربه از خودمونه که روح در آرزوی اونه... این در حقیقت هدف از کل زندگیه
اگر همه چی انرژیه که هست اگر انرژی خلق میکنه که می کنه اونوقت هرچی انرژی بیشتری به کار ببری سریعتر و باشکوه تر خلق میکنی ولی با تمرکز بر روی خودت انرژی خودت رو محدود میکنی با تمرکز بر دیگران بر اساس تعداد اونها میزان انرژی که ساطع میکنی چندین برابر میشه و در نهایت هر چی از تو نشات میگیره به خودت برمیگرده
اگر روی شفای بقیه کار کنی بخشی از خودت شفا پیدا میکنه و هرچقدر تعداد کسانی که روی شفای اونها کار میکنی بیشتر باشه بخش های بیشتری از خودت شفا پیدا میکنه وقتی شروع میکنی به دوست داشتن و مهربون شدن با بقیه با خودت مهربون تر میشی این با جملهء تا خودت رو دوست نداشته باشی نمی تونی دیگران رو دوست داشته باشی مخالف نیست اما برای دوست داشتن خودت باید شروع کنی به پذیرفتن و شناختن و دوست داشتن اطرافیانت و هرچقدر تعداد بیشتری آدم رو دوست بداری آهسته آهسته خودت رو بیشتر دوست خواهی داشت و هرچه بیشتر خودت رو دوست بداری می تونی آدمها رو درست ترو عمیق تر و برای خودشون دوست بداری نه برای ارضای نیازهای روانی خودت برای دوست داشته شدن
دو سوال اساسی وجود داره؟
چه چیزی می توانم به دیگران بدهم؟
چه چیزی می توانم به خودم بدهم؟
این سوالها باید به همین ترتیب قرار بگیرن و جواب داده بشن تا قانون جذب کار کنه
چون قانون جذب زمانی درست و سریع و کامل کار میکنه که برای چیزی به کار گرفته بشه که به خاطر اون به وجود اومده و اون وسعت جهانه و اگر خواسته های ما براساس "خدمت به دیگران" و رشد اونها و گسترش جهان باشه خیلی سریع جذب بهترین چیزها برای عمل کردن به اون خواسته اتفاق می افته
قوانین آفرینش فردی رو خودخواهانه یاد گرفته بودم و اعتراف میکنم به هر توانایی و خواسته ای فکر کردم که تو دو تا پست قبل ازش نالیده بودم که چرا قلبم رو نمی شورونه قبل از دیگران به منافع خودم فکر کرده بودم و متاسفانه خیلی هم این تفکر قویه و اون کتابی که از جو وایتلی خونده بودم برای بخشنده بودن که هرچیزی که میخوای باید بتونی اول ببخشی از عشق و محبت بگیر تا پول و دارایی رو نتونستم با قسمت مالیش کنار بیام اما درست میگفت و من باید رو این نقطه ضعفم حسابی کار کنم .
پاشنهء آشیل من اینه
بخشنده بودن در همهء جوانب زندگی از همهء جوانب وجودت و دارایی هات ...
اون بعضی ها رو که نمیشه دوست داشت دقیقا همون بخش هایی از خودمون هستن که نمی تونیم دوست بداریم
اون بعضی ها رو که نمیشه بخشید دقیقا همون بخش هایی از ما هستن که نمیتونیم ببخشیم
اون دارایی هایی که تو زندگیمون کمتر از هر چیزی داریم همونهایی هستن که نمی تونیم ببخشیم.
پی نوشت 1 : تکنولوژی با من آشتی باش قول میدم در جهت شفا و رشد دیگران ازت استفاده کنم قول میدم.
پی نوشت 2 : متشکرم ازت نیل دونالد والش که بخش خوابیدهء ذهن من رو بیدار کردی تو یک نجات دهنده ای.
راه خدا از قلب می گذرد....ما را در سایت راه خدا از قلب می گذرد. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 87