"بودن" به جای "شدن"

خرید بک لینک

تابستون تموم شد... شش ماه از سال گذشت... من از شش ماه گذشته غیر از خدمتی که به پدرم کردم و دو سه تا کتاب عالی که خوندم توشه ای برنداشتم

بارم به نسبت سال 97 سبک تره، اما هنوز شش ماه وقت دارم تا کوله بارم رو غنی تر کنم

یه بار گفته بودم زندگی من به دوتا یکسال تقسیم میشه یکسال عید به عید برای زندگیم و رشد زندگیم برنامه می ریزم... یکسال هم تولد به تولدم برای رشد شخصیم برنامه می ریزم

بهترین سال زندگی من تا الان سال 97 بوده و برای اینکه سال 98 از سال قبل، سال بهتری بشه لازمه یه تمهیداتی بیندیشم

کتاب حق نوشتن عزیز من دیگه معرف حضور همه هست شبیه کتاب مقدس شده برام ... آروم آروم دوباره میخوام بخونمش و تمریناتش رو دوباره انجام بدم امسال شاید با شما بخونمش و با شما تمریناتش رو انجام بدیم .

کتاب "سفر بیداری" رام داس و "زمینی نو" اکهارت تله رو هم در حین خوندن نکات مهمش رو اینجا با شما به اشتراک میذارم تا هرچقدر هم کم، ولی یه سهمی در گسترش جهان داشته باشیم. همون دوتا کتابی که گفتم گذاشتم تو وقت آزادم تو پاییز و زمستون بخونم ... خیلی آروم و عمیق خواهم خوند.

امسال با شما گذر میکنم. هرکسی تو فازش بود و تونست و به روحیاتش خورد حتی در سکوت با من همراه میشه هرکس نبود هم به اندازهء توان و آمادگیش از اینجا سهمش رو برمیداره

به اندازهء یکی دو ساعت در روز برای گسترش و کمک به رشد همنوعانم تو شبکه های مجازی وقت خواهم گذاشت بلکه تکنولوژی با من آشتی کنه به غیر از روزی احتمالا نیم ساعتی که برای وبلاگم وقت میذارم ... وبلاگم نور چشمی منه براش وقت بیشتری میذارم ...

امروز اولین روز از دهمین سالیه که من وبلاگم رو می نویسم روز تولدم نه سال پیش به خودم هدیه اش کردم و دوتایی با هم خیلی رشد کردیم و روزهای خیلی خیلی عالی رو با هم گذروندیم ... بهش تعلق خاطر دارم و ازنزدیکترین دوستانمه.

و امروز من در اولین روز از چهل و دومین سال زندگیم با خودم عهد کردم دست از فکر کردن و تلاش کردن و مطالعه کردن برای چگونه شدن بردارم و به بودن فکر کنم. چیزی که همین الان هستم رو زندگی کنم از جریاناتی که همین الان برای من اتفاق می افته با آگاهی استفاده کنم

من دیگه نمیخوام شخص خاصی با ویژگیهای خاصی باشم من فقط میخوام باشم و در لحظه تصمیم بگیرم چه واکنشی نشون بدم

برنامه هام رو ریختم و علائقم رو در نظر گرفتم ولی اینکه در طول این قدم برداشتن به سمت رویاها چه اتفاقاتی برام می افته و من قراره چه واکنشی نشون بدم هیچی نمی دونم.

فقط میدونم میخوام از نعمت هایی که بهم داده شده به شکل درستش استفاده کنم و کیف کنم و قدردانی کنم . می دونم که میخوام لحظات زندگیم رو زندگی کنم.

شیخ ابوسعید ابوالخیر در راه بود،

گفت : هر جا كه نظر میكنم

بر زمین همه گوهر ریخته

و بر در و دیوار همه زر آویخته!

كسی نمیبیند و كسی نمیچیند ....

گفتند : كو؟ كجاست؟

گفت : همه جا هست

هر جا كه میتوان خدمتی كرد

یا هر جا كه میتوان راحتی به دلی آورد

آن جا كه غمگینی هست و آن جا كه مسكینی هست.

آن جا كه یاری، طالب محبت است و آن جا كه رفیقی محتاج مُرُوَت ...

زر و گوهرهای اطرافمون رو ببینیم ، بچینیم و لذتش رو ببریم

زندگی فقط همینه همین جا همین الان از هرکاری که در حال انجامش هستی بیشترین لذت رو ببری

همش همینه

راه خدا از قلب می گذرد....

ما را در سایت راه خدا از قلب می گذرد. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 81 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 12:52

صفحه بندی