پست آخر

خرید بک لینک

تو این مدت وبلاگ نویسی من بارها مجبور شدم آدرس وبلاگم رو عوض کنم البته فقط اولین بارش به اختیار خودم بود و زمانی انجامش دادم که چند تا از دوستان صمیمی وبلاگی به خاطر بحث های شدید، وبلاگ هاشون رو بستن و منم وبلاگ اولم رو تقدیم کردم به روح های پاک بی آلایش و یه وبلاگ خصوصی که مسائل شخصیم رو توش می نوشتم عمومی کردم و پستهای قبلیش رو رمز دار کردم

و آروم و بی دغدغه اونجا می نوشتم تا اینکه بلاگفا اون بلا رو سرمون آورد و وبلاگهامون پرید وبلاگ سومم هک شد و وبلاگ چهارمم رو تو پرشین بلاگ ساختم که دچار بلایای آسمانی بلاگفا نشم و پرشین بلاگ همون بلا سرش اومد که بلاگفا اومد و اون وبلاگم رو هم پروند تا رسیدم به این وبلاگ

حالا برای اینکه میخوام یه مقدار حرفه ای تر و تو یه روند مشخص کار کنم نیاز دارم آدرس های شبکه های اجتماعیم مشابه هم باشه و برای همین باید آدرس این وبلاگ رو به نسیمانگی تغییر بدم بلاگفا این قابلیت رو داره که بدون هیچ تغییری در محتوای وبلاگ آدرس رو تغییر بده و من میخواستم این کار رو بکنم ولی بعد از نوشتن اون پستم که از تغییر آدرس توش خبر داده بودم تعدادی کامنت گرفتم که دوستانی اینجا رو میخونن که اصلا مینا رو نمی شناسن یا هیچ راهی ندارن که بخوان آدرسم رو پیدا کنن و این باعث شد من این وبلاگ رو به همین شکل دست نخورده همینجا بذارم بمونه و تو این پست آخر سال 98 آدرس وبلاگ جدید رو بذارم و تو یه وبلاگ جدید شروع کنم به نوشتن از اول و امیدوار باشم اون وبلاگ آخرین وبلاگی باشه که میسازم و بتونم سالها توش بنویسم

در مورد سال نود و هشت تو چندتا پست قبل یه گزارش دادم و نیازی به مرور دوباره اش نیست

سال 99 برای من سال باشکوهی خواهد بود مطمئنم چون دقیق می دونم میخوام چه کار کنم ... میخوام بنویسم و جاری بشم مهم نیست نتیجهء نوشتن هام چی میشه، کجا می نویسم، کی میخونه، کجا میمونه، فقط قراره بنویسم ومدل نوشتنم رو تقویت کنم ... هدفم اینه که مدل نوشتنم طوری بشه که ضایعات کمی داشته باشه، کلمه هام همه ارزشمند باشن، مینیمال باشن، خاص و منحصر به خودم باشن و سبک نسیمانه رو پیدا کنم سبکی که از مدلش غرق لذت بشم من تا حالا هیچوقت هیچ نوشته ایم رو ویرایش نکردم هرچی از دلم جاری شده نوشتم ولی حالا دلم میخواد با کمی ویرایش بنویسم دلم میخواد کمی حساسیت به خرج بدم توجه کنم نوشته هام رو بخونم بازنویسی کنم تراش بدم و از دیدن دستاورد شیک و پیک شده ام لذت ببرم

میخوام بعد از این با نوشتن عشق بازی کنم نوشتن برای من لذت بخش ترین کار دنیاست میخوام باهاش ارتباط بیشتر و ظریف تر و عاشقانه تری پیدا کنم میخوام دست از هر کار غیر ضروری دیگه بردارم و وقتم رو صرفا روی نوشتن بذارم

خدا وکیلی هیچ وقت جای فعل و فاعل رو رعایت نمیکنم، از نشانه های سجاوندی یا نگارشی استفاده نمیکنم . همونطور که حرف میزنم همونطورم می نویسم هرتی پرتی

ببینیم تو وبلاگ جدید، تو سال جدید، تو سبک جدید، چه کار میکنم

آدرس وبلاگ جدیدم همون نسیمانگی هست . خدا رو شکر کسی قبل از من نگرفته بودش.

nasimanegi.blogfa.com

راه خدا از قلب می گذرد....

ما را در سایت راه خدا از قلب می گذرد. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 82 تاريخ: جمعه 29 فروردين 1399 ساعت: 9:08

صفحه بندی